Bij NRS hechten wij veel waarde aan schadebehandeling van hoge kwaliteit. Wij vinden het van belang u zo snel mogelijk te helpen, zo duidelijk mogelijk te zijn in onze informatievoorziening en uw claim snel tot een goed einde voor u te brengen.
Daarbij focussen we op verschillende aspecten:
- We communiceren in duidelijke taal en verschuilen ons niet achter juridische termen. Als wij juridische termen gebruiken zullen wij altijd toelichten wat dit in de praktijk voor uw claim betekent.
- We reageren snel en inhoudelijk op uw vragen, via telefoon, mail of brief. Ons streven is om binnen maximaal 10 werkdagen te reageren op uw schriftelijke verzoeken. De praktijk leert ons dat wij een stuk sneller zijn dan dit. Door eventuele drukte kan onze responsesnelheid weleens varieren.
- De behandelaren van NRS volgen externe en interne vakinhoudelijke opleidingen om uw claim inhoudelijk zo goed mogelijk te behandelen.
- Wij borgen onze kwaliteit door tijdens de looptijd en na het sluiten van dossiers een controle op de door ons genomen stappen uit te voeren. Hierop checken wij de communicatie, ondernomen stappen en verdere verloop van het dossier.
Heeft u het idee dat uw dossier niet behandeld is zoals het behandeld zou moeten zijn of heeft u klachten? Neem dan contact met ons op via telefoon of mail.